12.12.18
משתתפים: גולדי, גיא בן דב, ניר מירצקי
הפגישה התקיימה במשרדי אוזו גיימס, שעת התחלה: 17:50
רשימת נושאים שנידונו:
סיכום ענייני הכנס השנתי –
- מעבר על התקציב והסקת מסקנות מאקרו
- סיכום של מספר דגשים חשובים מופיע בעמודים הבאים (לא לפרסום)
- כלל הפידבק שהתקבל מופיע בעמודים הבאים (לא לפרסום)
- התרעה לבעייתיות בהמשך הפעילות במודל הנוכחי – הכנס לא יוכל לממן את עיקר הפעילות השנתית, עקב העלויות שלו שצפויות להיות גבוהות מדי מסיבות שונות (מחסור במתנדבים, מיצוי יכולות ההובלה של גולדי וניר).
- הצעה לבדוק האם ניתן לפצל את האירוע לאירועים שונים, האחד מוכוון חברות גדולות כאירוע מקצועי, השני כאירוע הזנק קריירה לקהל צעיר יותר.
לוח המשרות
- לא מצליח להתניע אמיתית, עקב חוסר תשומת לב שוטפת
- גולדי יעשה שיחה עם ג’ונה, שאחראי על הנושא, ולהבין האם הוא יכול לקדם זאת בעוז
HYPE
- אירוע בעוד כשבוע, ניר מטפל מול גיא טובול
GGJ
- מסתמן כבעייתי, דנו באפשרות לא לקיים אותו השנה תחת אחריותנו
- הוחלט לפרסם קול קורא למתנדבים לניהול מיקומים במרכז הארץ, תוך שמירה על אפשרות הסירוב במקרה של מתנדב לא מתאים. באחריות ניר
נושאים שלא הספקנו לדון בהם:
- משימות אחרונות לסגירת ענייני הכנס השנתי
- אירועים קרובים שכבר קיימים בלו”ז
- אירועים קרובים אחרים
- המשך עבודה עם גורמים בתעשייה (בדגש על הפנייה של פלאריום)
- כינוס אסיפה שנתית (מתי ואיפה)
- מציאת מודל עסקי ואלידי למימון פעילות העמותה
- מציאת אחראי לפעילות מול שגרירויות שונות לטובת חילופי תרבויות ומימון אורחים
הישיבה ננעלה בשעה 19:50
- אולם ומיקום – קרוב מספיק לתל אביב, אזור האינדי לא היה קיים ולא היה מספיק מקום לספונסרים. כנראה לא נמשיך איתם. צריך מקום ל 600-700 איש, 3 טראקים, אולם מרכזי ל 500 איש ורחבה טובה לביתנים ואינדי.
- גרפיקה -יצא יותר בתקציב אך היה טוב יותר אך יש עכשיו טמפלייט ל-2019 לשימוש
- אוכל – תקציב יצא פחות מהמתוכנן הייתה איכות וכמות טובה ,כולל ה10 אחוז הנוספים שניתנו מעבר להזמנה.
- טיסות ושהייה על האורחים – נוהל רע בפעם הבאה יופעל רק על ידי מתן החזרים כך שהאורחים ינהלו את הטיסות של עצמם.
- כירטוס – לעבוד עם ליזה בפעם הבאה שתנהל את הכל
- ניהול תוכן – תוכן היה חסר יועצים ועדות לכל אחד מהתחומים חסר track לארט
- במתנדבים – חוסר חמור במתנדבים פירוק המתחם בנייתו וניהול המתנדבים
- שיווק – תקציב קטן מידי והתחיל מאוחר מידי לא עזר לבניית החסויות
- הפקה – לנסות למצוא מפיק מקצועי שיקח אחריות להוביל את הכנס
- עלות – סך הכל קצת יותר יקר אך לפי הצפי אפשר יותר זול
- חסויות – הזדמנות לפנות לשגרירויות לתקציבי תרבות וחדשנות טכנולוגית . בסך הכל שנה טובה בלי הגדולים – כך שאפשר הרבה יותר.
- 170 חברים בעמותה חדשים ומחדשים
- פדבקים אחרי – לא נעשה מחקר . סה”כ אנשים היו מרוצים.
- סיכום: לא תהיה יכולת לעשות כנס דומה ללא שינוי מהותי של צורת ההפקה הניהול וכמות החסויות. הרווח אינו מצליח ליצר אטרקטיביות מספקת .